• Svježe
Ainclu Besplatna dostava One Piece Бартоломью Kuma Бокун odrasla osoba cosplay kostim za Noć vještica i Božića

Ainclu Besplatna dostava One Piece Бартоломью Kuma Бокун odrasla osoba cosplay kostim za Noć vještica i Božića

Procjene:
HRK 485.94
HRK 452.00 -7 %

Roba
Dostupno.

Ainclu Besplatna dostava One Piece Бартоломью Kuma Бокун odrasla osoba cosplay kostim za Noć vještica i Božića
Izvor : One Piece Cosplay
Lik : Бартоломью Kuma
Sastojci : Top, Rukavice, Šešir, Hlače
Prikazano Boja : Crna
Težina : 1,1 kg
Spol : Unisex
Grupa : Odrasla Osoba
Materijal : Tkanina Ravnomernije
Tabela Veličina Za Muškarce
Tabela Veličina Za Žene
Chart veličina modela :
OBAVIJEST
Boja primljene vama robe može se malo razlikovati od onih koji su prikazani na slikama, što je uzrokovano svjetlom ekrana
razlika. Molim vas, molim vas, shvatite i pobrinite se da vam ne smeta to, prije nego što naručiti. Molimo, i neka 1-3 cm
razlike u dimenzijama zbog ručnog mjerenja.
Naši
1.Vaše zadovoljstvo i pozitivne povratne informacije su vrlo važne za nas. Ako ste zadovoljni našim proizvodima i uslugama,
molim vas, dajte nam pozitivnu ocjenu i 5 zvjezdica. Mi smo više nego sretni da vam dati kupon za 3 dolara na svoj sljedeći
rezervirajte kao ljubaznost klijenta.
2. Ako imate bilo kakvih problema ili neugodnosti s našim proizvodima ili uslugama, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas na prvom mjestu
prije nego što ostavite negativan komentar. Mi ćemo učiniti sve što je moguće, riješiti vaše probleme i učiniti vas sretnima, jer smo
znajte da je riječ usta radio-najbolja reklama.
O Isporuci
1. Dostava diljem svijeta! Nam je potrebno 3-5 radnih dana za pripremu vaše rezervacije, čim vaša uplata će biti završena.
2. svaki red se prati online sa jedinstvenim brojem za praćenje.
3. potrebne informacije za prijemnik :
puni naziv
Detaljna adresa mora imati grad regija. cesta, broj zgrade, broj soba, itd
Kontakt telefon
Ispravan poštanski broj
Molimo, imajte na umu da ako upućivanje će biti vraćen zbog netočne informacije, mi možemo dati samo pola leđa.
4. rok isporuke preporučenom zračne pošte.
Ako se pošiljka vrati zbog nedostatka primatelja u gradu, mi možemo dati samo pola leđa.
5.Kada ste izvršili narudžbu, Molimo odaberite način dostave i platiti narudžbu, uključujući i troškove dostave.
6. Molimo, imajte na umu da kupci odgovorni su za sve dodatne carinske pristojbe, brokerske naknade, carine i poreza pri uvozu u Rusiju.
vaša zemlja. Ti dodatni troškovi, mogu biti sklopljeni u vrijeme isporuke. Mi ne ćemo se vratiti troškovi isporuke za otkazivanje isporuke.
7. troškovi isporuke ne obuhvaća nikakve poreze na uvoz, a kupci su odgovorni za carine.
Kako mogu otkazati rezervaciju?
Kao što ste već primjetili, na stanici ACGN nudimo personaliziranu i ne personaliziranu uslugu za neke predmete. Molimo добросердечно
obratite pozornost na donji grafikon politike otkaz rezervacije :

Pojedinosti

Veličina:
XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL, XXS
Izvor: